online marketing partner
Home / marketing psychologie
Wil jij de aandacht van je website bezoekers trekken? En wil je die aandacht langer dan een paar seconden vasthouden?
We zien de wereld in patronen. Dit is een handig trucje van onze hersenen. Wanneer we alles als losse onderdelen
Als je over overtuigingskracht praat, dan heb je het automatisch over professor Cialdini. Hij heeft tientallen jaren onderzoek gedaan naar
Dezelfde productprijs kan door een andere schrijfwijze duurder of goedkoper lijken, dit is gebleken uit een onderzoek. Welke aanpassingen moet
Wij Nederlanders doen het niet graag: opscheppen. Maar als u groot wilt worden in uw branche, kunt u er niet
Wie achter de werkelijke behoeften, motieven, voorkeuren en gedachten van consumenten wil komen, moet in het brein kijken. Aankoopgedrag van
Meer omzet halen met je webshop, dat wil elke internetondernemer. Daarom wordt veel geld gestoken in het trekken van meer
Verkopers beseffen vaak niet dat hun verkoopkansen hoger of lager worden door hoe zijn de producteigenschappen communiceren naar de consument.
Wat hebben de slogans ‘Just do it’ van Nike en ‘Ontdek ons opnieuw’ van C&A met elkaar gemeen? Juist, ze
Een slimme webshop heeft een back-up plan voor het moment waarop een product uitverkocht is en hoeft daardoor geen ‘Nee’