Laat zien hoe succesvol u bent! Tips voor een doeltreffende aanpak

Wij Nederlanders doen het niet graag: opscheppen. Maar als u groot wilt worden in uw branche, kunt u er niet omheen om uw succes te tonen. Als niemand weet hoe goed u bent, dan krijgt u ook niet de opdrachten die u verdient. De krenten uit de pap gaan dan naar een bedrijf met een grote mond, maar met veel minder kunde. Om dit te voorkomen geven we u tips om op een bescheiden maar doeltreffende manier de wereld te laten weten hoe goed u bent.

Effectieve manieren om uw succes te tonen op uw site

Er zijn talrijke manieren waarop u kunt aantonen dat u ervaring hebt en talrijke successen op uw naam heeft staan. Hieronder vindt u enkele van deze mogelijkheden:

  1. spreekballonPlaats referenties op uw site

    Vraag na afronding van een project om een referentie. Laat een opdrachtgever in zijn eigen woorden vertellen wat hij vond van de samenwerking en de behaalde resultaten. Heeft u een webshop? Laat klanten dan hun ervaring delen over uw producten. Een negatieve opmerking in een referentie hoeft u niet te vrezen. Uit onderzoek blijkt namelijk dat dit juist bijdraagt aan uw betrouwbaarheid.
    » Lees ook: De positieve kracht van negatieve referenties

  2. Beschrijf klantcases op uw site

    Maak voor speciale of grote projecten een casebeschrijving. Hiermee laat u uw potentiële opdrachtgevers zien hoe u het project heeft aangepakt en welke resultaten u heeft behaald. Het toevoegen van cases heeft twee grote voordelen. Ten eerste laat u zien welke ervaring u heeft en ten tweede kan het soortgelijke nieuwe klanten aantrekken. Voor hen is het fijn om te weten dat u al eerder succesvol was in een vergelijkbaar project.

  3. Voeg een portfolio toe aan uw site

    portfolio forresultVoeg een pagina aan uw website toe waar u laat zien voor wie u heeft gewerkt. Dit biedt u de mogelijkheid om ook de bedrijven te tonen waarvoor u (nog) geen referentie heeft. Dit kan door de logo’s van deze bedrijven te tonen, maar ook door foto’s van klanten of (afgeronde) projecten te laten zien.

Wilt u groeien met uw bedrijf? Laat dan zien hoe succesvol u bent. Door referenties, klantencases en een portfolio op uw site te plaatsen laat u zien wat u kunt. Succes trekt nieuw succes aan, dus een beetje opscheppen mag best!

Maud Ebbekink, consumentenpsycholoog & conversion optimizer

Maud Ebbekink is gespecialiseerd online consumentengedrag en conversie-optimalisatie. Dankzij krachtige technieken uit de online persuasion, consumentenpsychologie en neuromarketing maakt Maud websites effectiever en winstgevender.

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookLinkedIn

Totaaloplossing voor internet-marketing

Forresult biedt een totaaloplossing voor internet-marketing. Onze experts in online marketing helpen je graag de prestaties van jouw bedrijf op internet te verbeteren. Met onder andere marketingadvies, webdesign, zoekmachine-optimalisatie en conversieoptimalisatie dragen we graag bij aan jouw online succes.

» Lees meer over onze aanpak

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*