Tag archief: conversie verhogen

Een site moet is opleveren: bestellingen, offerte-aanvragen of geïnteresseerden die contact opnemen. Helaas lukt het veel sites niet op bezoekers te activeren om tot conversie over te gaan of dit aantal te verhogen. Het ontbreekt deze sites veelal aan conversiekracht.

Een oplossing om de conversie te verhogen van een site is door conversie-optimalisatie. Hierbij wordt de site aangepast en zo optimaal mogelijk ingericht op de doelgroep en bezoekersgedrag. Door de juiste wijzigingen te maken aan een site worden conversieknelpunten opgelost waardoor de conversie zal verhogen.

Wil jij dat een team van experts de conversie van je site gaat verhogen? Lees dan meer over onze conversie-optimalisatie oplossing of bel even naar 053 – 43 44 555.

webformulier optimalisatie

3 redenen waarom webformulieren niet converteren

Een goed contactformulier is de sleutel naar een succesvolle website. Het formulier moet uitnodigend zijn om in te vullen en

hoe een website succesvolle maken

Redenen waarom jouw website niet succesvol is (en wat je eraan kan doen)

Heb je een website maar valt de respons tegen? En zou je een website willen hebben die wél nieuwe klanten

conversie-optimalisatie analyse

Waarom veel marketeers conversie-optimalisatie verkeerd aanpakken (en hoe het te fixen)

Als een website te weinig verkoop oplevert moet je hem aanpassen. Dat is een no-brainer. Maar de strategieën die je

call to action conversie

5 kenmerken van een sterke call to action (en waarom je die nodig hebt)

Mensen laten doen wat jij wilt is lastig. Zeker als het via je website gaat, omdat je er niet letterlijk

prijspijn brein

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (2/3)

Denk jij dat je in controle bent over je aankoopgedrag? Ik moet je dan echt teleurstellen. We dénken dat we

keuzegedrag

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (1/3)

Op een commerciële website draait alles om één ding: het keuzegedrag van bezoekers. Kopen ze bij jou of niet? Alles

conversie psychologie

3 vragen die conversiespecialisten stellen. Lees en leer!

Iemand die écht goed is in conversie-optimalisatie blinkt uit op twee eigenschappen: analytisch vermogen en nieuwsgierigheid. Om de conversie te

Verleid bezoekers met een overtuigende homepagina tekst

Wil jij de aandacht van je website bezoekers trekken? En wil je die aandacht langer dan een paar seconden vasthouden?

Gestaltpsychologie: hoe gebruik je de ‘Wet van continuïteit’ in webdesign?

We zien de wereld in patronen. Dit is een handig trucje van onze hersenen. Wanneer we alles als losse onderdelen