Levert jouw website genoeg op?

Een website hoort je iets op te leveren: meer leads, bestellingen of opdrachten. Toch zijn er veel websites waarbij dit domweg niet lukt. Dit is frustrerend, want waar gaat het precies verkeerd? En hoe kun je zorgen dat je bezoekers wél omzet in leads en sales? Wij helpen je bij het stellen van de juiste diagnose.
 


website converise optimaliseren

Website-analyse:
zo ontmaskeren we al je conversiekillers

De eerste stap naar meer online succes is een conversie-onderzoek. Want waarom worden niet meer bezoekers klant bij je? Om deze vragen te beantwoorden wordt gekeken naar o.a. het klikgedrag van bezoekers, de gebruiksvriendelijkheid, websitestatistieken en conversieknelpunten van de site. Samen vormt dit het startpunt van conversie-optimalisatie en aanpassingen op je site waarmee je meer sales en leads zal binnenhalen.




Unieke insteek: gebruik van verkooppsychologie

Ten opzichte van andere bureaus hebben wij een unieke aanpak bij het uitvoeren van conversie-optimalisatie. We gebruiken niet alleen kennis uit de (online)marketing om je website effectiever te maken, maar ook kennis uit de marketingpsychologie.

Onze consumentenpsycholoog, Maud Ebbekink, kan ook de conversie verhogen van jouw site of webshop. Maud weet namelijk hoe een consument reageert op een prijs, tekst of afbeelding. Gecombineerd met kennis over keuzegedrag heb je de succesformule in handen voor een gebruiksvriendelijke en winstgevende website. Een win-win-situatie voor zowel de websitebezoekers als jou.



conversie-optimalisatie met consumentenpsychologie




conversie-optimalisatie met conversietesten

Conversietesten: wat houdt dat in?

Als je website (te) weinig oplevert moet je hem aanpassen. Dat is een no-brainer. Maar hoe pak je dit het beste aan?

Grote conversiekillers in de gebruiksvriendelijkheid of navigatie moet je natuurlijk direct wijzigen. Maar er zijn ook aanpassingen die “gevaarlijk” zijn om zomaar aan te passen. Een conversietest biedt dan uitkomst (bijv. A/B-test).

Bijvoorbeeld: de tekst op een bestelbutton kán veel verschil maken in de verkoop. Het is echter lastig inschatten welke tekst meer bezoekers doet kopen. In zo’n situatie kun je beter kiezen voor een conversietest.

Voorbeeld conversietest:
Verschillende buttons worden aan bezoekers getoond en er wordt opgeslagen welke button voor de hoogste conversie en verkoop zorgt. De button met het hoogste rendement wordt na de testperiode op de website geplaatst.


 
conversie optimalisatie strategie


Conversie-optimalisatie: de beste investering ooit.

Waarom?

vinkje Wetenschappelijke methode voor meer sales en leads bij evenveel websitebezoekers.

vinkje ROI garantie: meer rendement uit jouw website en dus meer omzet via internet.

vinkje Werk met topexperts in de conversie-optimalisatie en consumentenpsychologie.

 

vc

Wil jij meer sales en leads via je site?

Wacht niet langer met het verbeteren van de conversie van je website, omdat je nu elke dag omzet misloopt.

Conversie-optimalisatie is de oplossing. Al is de keuze natuurlijk geheel aan jou.

 
klik verder
Contact opnemen 

of lees meer over ons

© 2005-2017 Forresult b.v Enschede | Algemene voorwaardenVacatures