Wanneer is het inzetten van Google Adwords onverstandig?

Google Adwords kan in sommige branches een kostbare manier van adverteren zijn. De bedragen per klik kunnen dan oplopen tot enkele euro’s per klik. Dit is een hele investering aangezien u niet weet of u er daadwerkelijk nieuwe klanten aan overhoudt. Gelukkig is er een goed alternatief voor Google Adwords: zoekmachine optimalisatie.

Wanneer is zoekmachine optimalisatie verstandiger?

Wanneer u in uw branche bakken met geld betaald per klik op Google Adwords kunt u beter investering in zoekmachine optimalisatie. Bij zoekmachine optimalisatie worden verschillende technieken gebruikt die zorgen voor een hoge positie in de organische zoekresultaten. Dit zijn de ‘gewone’ zoekresultaten aan de linkerkant van de pagina. De advertenties van Google Adwords worden aan de rechterkant van de pagina getoond.

Zoekmachine optimalisatie

Over zoekmachine optimalisatie kunt u meer lezen in het artikel “Wat is zoekmachine optimalisatie?” .

Bent u overtuigd dat zoekmachine marketing een goede investering is voor uw bedrijf? Neem dan contact op met ForResult, al jaren specialist op het gebied van zoekmachine optimalisatie.

Informatie over zoekmachine optimalisatie

Over de auteur
Forresult - Experts in online

Forresult - Experts in online

De medewerkers van Forresult delen hun kennis en ervaring met u. Praktische tips, nieuwe verkooptechnieken en succesvolle cases komen voorbij op ons blog.

 

Geplaatst in:

Comments are closed.

 

Ook meer bezoekers met zoekmachine optimalisatie?

We nodigen je graag uit om eens kennis te maken. In een telefoongesprek van 5 minuten kunnen we je vertellen hoe zoekmachine optimalisatie jouw bedrijf beter vindbaar maakt. Vaak duurt zo’n gesprek langer omdat we direct al je vragen beantwoorden. 

Liever een afspraak inplannen om kennis te maken met een kop koffie of thee erbij? Graag! Dan bespreken we direct samen welke kansen er zijn om jouw online bezoekers te laten stijgen.

Neem direct contact op!