ForResult – online marketing partner

‘Forresult: experts in online’ nieuwe naam Marketingman BV

Persbericht 19 juni 2014

Jorik Heins zet toekomstgerichte stap met gespecialiseerd internetbureau

grootste button van nederland

Het doet pijn om afscheid te nemen van de naam ‘Marketingman’, maar als Forresult gaan de experts in online de toekomst in. Het zeven medewerkers tellende bureau Marketingman (nu Forresult) werkt landelijk onder meer voor het Ministerie van Financiën, Prorail, Beter Horen en talrijke MKB’ers uit Twente. Met een ‘call-to-action’ button van maar liefst zes meter doorsnee vestigde Forresult bij de onthulling van de nieuwe naam direct het Nederlands record ‘grootste button’.


jorik heins forresultUit onderzoek van Saxion bleek dat de naam van het bedrijf de lading niet meer dekte. De algemene veronderstelling was dat Marketingman marktonderzoek zou doen, terwijl dit niet tot het dienstenpakket behoort. Marketingman zorgt namelijk voor effectieve onlinemarketing, maar dit associeerden mensen niet met de bedrijfsnaam. Met een nieuwe naam kiest het bedrijf voor verdere groei in de Nederlandse markt.
Oprichter en ‘Marketingman’ Jorik Heins (30): “Vanuit mijn studie ben ik 8,5 jaar geleden begonnen als eenpitter en inmiddels zijn we gegroeid tot 7 medewerkers. Vanuit Enschede richten wij ons op bedrijven die de kracht van internetmarketing nodig hebben om succesvol te zijn. Van simpele webshop tot complexe site zorgen wij dat vindbaarheid en resultaat op orde worden gebracht. Toen wij onszelf een spiegel voorhielden bleek dat onze bedrijfsnaam niet meer aansloot bij ons bedrijf. Daarom hebben we de drastische stap gezet na 8,5 jaar afscheid te nemen en als ‘Forresult: experts in online’ verder te gaan.”

Over Forresult

forresult opening
Foto’s door Rene Damkot en Anouk Timmerman

Forresult is een internetmarketingbureau voor bedrijven die serieus werk willen maken van hun online succes. Forresult adviseert, ontwerpt en bouwt websites en webshops en zorgt ervoor dat deze goed vindbaar zijn in Google. Uniek is de inzet van een consumentenpsycholoog die sites effectiever en winstgevender maakt dankzij psychologische technieken. Hierdoor weet Forresult optimaal resultaat te behalen voor zijn opdrachtgevers.

» Benieuwd naar onze aanpak?

 

Over de auteur

Jorik Heins, CEO Forresult

Online business optimizer met meer dan 10 jaar ervaring. Directeur van Forresult (voormalig Marketingman BV).Heeft veel kennis van persuasion design, conversie-optimalisatie en webpsychologie. Jorik kan jouw online business een succes maken!

Geplaatst in: