‘Forresult: experts in online’ nieuwe naam Marketingman BV

Persbericht 19 juni 2014

Jorik Heins zet toekomstgerichte stap met gespecialiseerd internetbureau

grootste button van nederland

Het doet pijn om afscheid te nemen van de naam ‘Marketingman’, maar als Forresult gaan de experts in online de toekomst in. Het zeven medewerkers tellende bureau Marketingman (nu Forresult) werkt landelijk onder meer voor het Ministerie van Financiën, Prorail, Beter Horen en talrijke MKB’ers uit Twente. Met een ‘call-to-action’ button van maar liefst zes meter doorsnee vestigde Forresult bij de onthulling van de nieuwe naam direct het Nederlands record ‘grootste button’.


jorik heins forresultUit onderzoek van Saxion bleek dat de naam van het bedrijf de lading niet meer dekte. De algemene veronderstelling was dat Marketingman marktonderzoek zou doen, terwijl dit niet tot het dienstenpakket behoort. Marketingman zorgt namelijk voor effectieve onlinemarketing, maar dit associeerden mensen niet met de bedrijfsnaam. Met een nieuwe naam kiest het bedrijf voor verdere groei in de Nederlandse markt.
Oprichter en ‘Marketingman’ Jorik Heins (30): “Vanuit mijn studie ben ik 8,5 jaar geleden begonnen als eenpitter en inmiddels zijn we gegroeid tot 7 medewerkers. Vanuit Enschede richten wij ons op bedrijven die de kracht van internetmarketing nodig hebben om succesvol te zijn. Van simpele webshop tot complexe site zorgen wij dat vindbaarheid en resultaat op orde worden gebracht. Toen wij onszelf een spiegel voorhielden bleek dat onze bedrijfsnaam niet meer aansloot bij ons bedrijf. Daarom hebben we de drastische stap gezet na 8,5 jaar afscheid te nemen en als ‘Forresult: experts in online’ verder te gaan.”

Over Forresult

forresult opening

Foto’s door Rene Damkot en Anouk Timmerman

Forresult is een internetmarketingbureau voor bedrijven die serieus werk willen maken van hun online succes. Forresult adviseert, ontwerpt en bouwt websites en webshops en zorgt ervoor dat deze goed vindbaar zijn in Google. Uniek is de inzet van een consumentenpsycholoog die sites effectiever en winstgevender maakt dankzij psychologische technieken. Hierdoor weet Forresult optimaal resultaat te behalen voor zijn opdrachtgevers.

» Benieuwd naar onze aanpak?

 

Over de auteur
Jorik Heins, CEO Forresult

Jorik Heins, CEO Forresult

Online business optimizer met meer dan 10 jaar ervaring. Directeur van Forresult (voormalig Marketingman BV).Heeft veel kennis van persuasion design, conversie-optimalisatie en webpsychologie. Jorik kan jouw online business een succes maken!

1 reactie op “‘Forresult: experts in online’ nieuwe naam Marketingman BV

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*

Ik nodig je uit!

Ik nodig je graag uit om eens kennis te maken. In een telefoongesprek van 5 minuten kan ik je al vertellen of SEO past bij jouw bedrijf. Vaak duurt zo’n gesprek langer omdat ik graag al je vragen beantwoord. Ook kunnen we een afspraak inplannen om kennis te maken met een kop koffie of thee.


Wat heeft jouw voorkeur? Maak hier je keuze:

Ontvang een uitnodiging per mail   Ik word liever even gebeld

 

Privacy garantie
Je komt niet op een mailinglijst, je wordt niet door een callcenter gebeld.
Ik bel of mail je persoonlijk om kennis te maken. Erewoord!

 

Je mag ons ook zelf bellen op 053 43 44 555