Tag archief: Google

Secret SEO Strategies - E02

Secret SEO Strategies E02 | Op hoeveel zoekwoorden kan ik mij richten in SEO?

In het tweede deel van onze Secret SEO Strategies-reeks behandelen we een andere brandende vraag omtrent SEO: Op hoeveel zoekwoorden

Secret SEO Strategies - E01

Secret SEO Strategies E01 | Hoeveel moet ik investeren in SEO?

Wil jij dat jouw bedrijf goed gevonden wordt in Google? Dan heten wij je van harte welkom bij het eerste

Gebruiker van de Engelstalige Google op je smartphone? Dan kun je sinds enkele dagen zien of een website "mobile friendly" is of niet. Mobielvriendelijke websites worden voor je SEO én je gebruiker steeds belangrijker.

Google plaatst “mobile friendly” tag bij mobiele zoekresultaten

Er zijn honderden factoren die bepalen welke website hoog in Google staat, en welke niet. Nu steeds meer bezoekers websites

title tags

Google wijzigt title-tags. Wat te doen?

Met de title-tags van je website heb je zelf in de hand hoe gebruikers jouw site zien in de zoekmachineresultaten.

Het nieuwe Google Image Search: zijn jouw afbeeldingen er klaar voor?

Momenteel is Google bezig het nieuwe Image Search uit te rollen. Het zoeken naar en browsen door afbeeldingen in de

Haal meer uit je (not provided) data in Google Analytics

Ze zijn een doorn in het oog voor veel SEO-ers: de (not provided) zoektermen in Google Analytics. Ging het hierbij

hoog in google

Ook uitgaande links op je website zijn voor zoekmachines van belang

Er wordt vaak benadrukt hoe belangrijk het is om veel goede inkomende links naar je website te verzamelen. En het

De Link Disavow Tool van Google: een opluchting voor SEO’ers

Google Webmaster Tools heeft er sinds kort een nieuwe tool bij: de zogenoemde Link Disavow Tool. Met deze – lang

De Exact Match Domain update van Google: is jouw site in gevaar?

Google blijft werken aan een hoge kwaliteit van zijn zoekresultaten. Onlangs kondigde de zoekmachine aan de zogenoemde exact match domains