Alle artikelen in: Website

Een website bouwen kent geen geheimen meer voor het team van internetmarketingbureau Forresult. Daarom delen zij hun ervaring en tips via blogs. Ze vertellen wat de eisen zijn aan een webdesign, waarom een responsive website cruciaal is en welke conversie-optimalisatie technieken je kan verwerken in een webdesign om meer verkoop te behalen via je website. Ben jij benieuwd naar de tips en technieken van onze webdesigners en conversiespecialst? Lees dan de onderstaande blogs.

Secret SEO Strategies - E01

Secret SEO Strategies E01 | Hoeveel moet ik investeren in SEO?

Wil jij dat jouw bedrijf goed gevonden wordt in Google? Dan heten wij je van harte welkom bij het eerste

Verhogen conversies keurmerk

Verhoog je conversie met de juiste plaatsing van een keurmerk

Als webwinkelier wil je dat websitebezoekers veranderen in klanten. Om je verkopen een boost te geven, kun je jouw omzet

Touch of Matrix

Ervaringen met Forresult: Touch of Matrix

Vorige week lanceerden wij de nieuwe website van Touch of Matrix. Deze werd ontworpen en gebouwd door Forresult. Günther en

Succesvolle webshop opzetten

Wat is beter: een mobiele of responsive website?

Is jouw website al mobiel-vriendelijk? Steeds meer mensen maken gebruik van een mobiele telefoon of tablet bij het bezoeken van

zoekmachine optimalisatie afbeeldingen

21 april 2015: mobielvriendelijkheid wordt ranking factor

Op 24 november informeerden we je al over de nieuwe mobile-friendly tag in de mobiele zoekresultaten van Google. De verwachting

zoekmachine optimalisatie afbeeldingen

Zoekmachine-optimalisatie voor afbeeldingen. Hoe pak je dat aan?

Hoe kom je hoog in Google met je website? Een logische vraag voor iedereen met een website of webshop. Als

conversie-optimalisatie analyse

Waarom veel marketeers conversie-optimalisatie verkeerd aanpakken (en hoe het te fixen)

Als een website te weinig verkoop oplevert moet je hem aanpassen. Dat is een no-brainer. Maar de strategieën die je

prijspijn brein

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (2/3)

Denk jij dat je in controle bent over je aankoopgedrag? Ik moet je dan echt teleurstellen. We dénken dat we

keuzegedrag

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (1/3)

Op een commerciële website draait alles om één ding: het keuzegedrag van bezoekers. Kopen ze bij jou of niet? Alles