Tip 1: Opvallen tussen het grote aanbod
Hoe haal je het maximale resultaat uit je webshop tijdens deze actiedagen? Ten eerste moet je veel aandacht besteden aan de behoefte van de bezoeker. Klakkeloos producten op je webshop zetten, maakt jouw webshop niet opvallender tussen de enorme concurrentie. Door erachter te komen wat de wensen en behoeftes van de bezoeker zijn, kan je meedenken en een oplossing bieden. Laat de bezoeker ervaren dat zijn probleem wordt begrepen. Ervaart de klant dit, dan val je op en is de kans groot dat bij jouw webshop wordt besteld.
Meer over het inspelen op de behoeftes van de klant lees je in het artikel:
> ‘Klantbehoefte, het grote geheim tijdens Black Friday en Cyber Monday’
arrow_forward Lees meer over Klantbehoefte
Tip 2: Trek kopers, geen kijkers
Echter wil je meer dan alleen een klik naar je webshop. Uiteraard wil je ook dat een bezoeker een conversie doet op jouw webshop en niet de webshop verlaat en bij de concurrent een aankoop doet. Maar hoe verleid je de bezoeker om een aankoop te doen op jouw webshop?
Wil je meer weten over het verleiden van de klant op je webshop, lees dan het artikel:
> Geen kijkers maar kopers tijdens Black Friday
arrow_forward Lees meer over het verleiden tijdens Black Friday
Tip 1: Opvallen tussen het grote aanbod
Hoe haal je het maximale resultaat uit je webshop tijdens deze actiedagen? Ten eerste moet je veel aandacht besteden aan de behoefte van de bezoeker. Klakkeloos producten op je webshop zetten, maakt jouw webshop niet opvallender tussen de enorme concurrentie. Door erachter te komen wat de wensen en behoeftes van de bezoeker zijn, kan je meedenken en een oplossing bieden. Laat de bezoeker ervaren dat zijn probleem wordt begrepen. Ervaart de klant dit, dan val je op en is de kans groot dat bij jouw webshop wordt besteld.
Meer over het inspelen op de behoeftes van de klant lees je in het artikel:
> ‘Klantbehoefte, het grote geheim tijdens Black Friday en Cyber Monday’