Home Remarketing Remarketing – Meer winst uit je site door herhaling
Als je bezoekers op je site zijn geweest en geen actie hebben ondernomen, weet je dat ze geïnteresseerd zijn. Dat klinkt tegenstrijdig maar dat ze geen actie hebben ondernomen, betekent niet dat ze niet geïnteresseerd zijn in je product of dienst.
Het know, like en trust principe
Mensen moeten je eerst leren kennen (know), interessant vinden (like), het vertrouwen hebben dat jij de beste partner voor ze bent (trust) voordat ze over gaan tot actie. In dit geval werkt de kracht van herhaling enorm goed. Hoe vaker ze jouw naam of aanbod zien, hoe eerder ze aan jouw bedrijf denken als ze je nodig hebben.
Google remarketing voor een klein budget
Google remarketing is een ideale en relatief goedkope manier van marketing. Je zet bezoekers die zoekend zijn om naar klanten.
Subtiele retargeting banners
Onze specialisten kiezen ervoor om remarketing op een subtiele manier in te zetten om te voorkomen dat het je bezoekers gaat irriteren. Opdringerige retargeting banners veroorzaken meer schade dan dat ze opleveren.
Wij maken geen banners waarbij iemand precies ziet wat hij heeft bekeken. We werken met algemene retargeting banners die bijdragen aan je naamsbekendheid en betrouwbaarheid. Doordat je bedrijfsnaam, logo en slogan onder de aandacht wordt gebracht, zorgen we voor herhaling in het brein van de bezoekers.
Remarketing met SEO en Adwords zorgt voor succes!
Onze visie is dat dit op lange termijn meer succes oplevert dan de opvallende banners waar jij je vast ook al aan hebt geërgerd. Verder zien we dat Google remarketing goed werkt in combinatie met zoekmachine optimalisatie en AdWords. Hiermee zorg je dat de juiste bezoekers op je website komen Via remarketing zorg je voor de herhaling in het brein van je bezoekers.
Klanten terug laten keren via Remarketing?
Wil jij ook met remarketing je bezoekers terug halen om bij je te kopen? Wij helpen je aan goede banners en een slimme, niet irritante, campagne.
Stuur mij informatie en prijzen