logo rtl4

Jorik Heins legt uit waarom met Valentijnsdag alles zoetzappig rood en roze is.

» Bekijk het item (online stream) 

logo het parool

Jorik legt uit hoe supermarkten kinderen verleiden.

» Bekijk het item (online stream) 

vpro gids

Jorik deelt het geheim achter het succes van zegeltjes sparen.

» Bekijk dit artikel

logo het parool

Maud Ebbekink legt uit waarom "all-inclusive" concepten zo populair zijn.

» Lees dit artikel


logo leeuwarder courant

Maud Ebbekink onthult a.d.h.v. een panoramafoto de stille verleiders van een supermarkt.

» Lees dit artikel

logo rtl4

Jorik Heins geeft zijn visie over de vraag of de drive-in supermarkt van Albert Heijn de toekomst heeft.

» Bekijk het item (online stream)

De Telegraaf

Maud Ebbekink vertelt waarom de helft van de Nederlanders niet meer op vakantie gaat zonder laptop, tablet of smartphone.

» Lees dit artikel

logo rtl4

Maud Ebbekink legt uit hoe muziek invloed heeft op koopgedrag van consumenten.

» Bekijk het item (online stream)


logo RTV Oost

Welke supermarktacties werken wel, en welke niet? Jorik Heins legt het uit in het programma EDNED.

» Bekijk het programma (online stream)

logo Editie NL

Maud Ebbekink geeft antwoord op de vraag of we de auto laten staan als de benzineprijs boven de €2,- komt.

» Bekijk het item (online stream) 

logo Metro

De mini's-spaaractie van AH is zo populair dat nu al alle accessoires zijn uitverkocht. Inschattingsfout of slimme marketingstrategie?

» Lees dit artikel
 

logo rtl4

Jorik Heins legt uit waarom de AH mini spaaractie zo populair is.

» Bekijk het programma (online stream)
 


RTV Oost

Jorik Heins spreekt over Valentijnsdag marketing in het tv-programma 'En dan nog even dit'

» Bekijk het programma (online stream)
 

RTV Oost

Jorik spreekt over marketing rond de feestdagen in het tv-programma 'En dan nog even dit'

» Bekijk het programma (online stream)
 

logo De Gelderlander

Maud geeft in De Gelderlander psychologische tips die de verkoop van een huis bevordert.

» Lees dit artikel

logo rtv oost

Jorik Heins spreekt over consumentenpsychologie in het tv-programma 'En dan nog even dit'

» Bekijk het programma (online stream)


radio 538

Jorik Heins op Radio538 Evers staat op

» Beluister de opname

Logo De Pers

Maud Ebbekink in De Pers

» Lees dit artikel

logo dagblad de limburger

Maud Ebbekink in Dagblad de Limburger

» Lees dit artikel

algemeen dagblad

Jorik Heins in het Algemeen Dagblad (AD)

» Lees dit artikel


De Telegraaf

Jorik Heins in De Telegraaf

» Lees dit artikel

De Volkskrant

Maud Ebbekink in De Volkskrant

» Lees dit artikel

Kassa Magazine

Jorik Heins in Kassa Magazine

» Lees dit artikel

glamour

Maud Ebbekink in Glamour
 
» Lees dit artikel


De Telegraaf

Maud Ebbekink in De Telegraaf

» Lees dit artikel

mkb view

Jorik Heins in MBK VIEW

» Lees dit artikel

De Volkskrant

Jorik Heins in de Volkskrant

» Lees dit artikel

Adformatie

Maud Ebbekink in Adformatie

» Lees dit artikel


Radio1 Goedemorgen Nederland

Maud Ebbekink op Radio1 Goedemorgen Nederland  

de Stentor

Jorik Heins in De Stentor

Mind Magazine

Maud Ebbekink in Mind Magazine

» Lees dit artikel

TCTubantia

Maud Ebbekink in de TCTubantia

» Lees dit artikel

© 2005-2017 Forresult b.v Enschede | Algemene voorwaardenVacatures