‘Stad van nu’ leidt tot marketing van nu

Het Enschedese bedrijf ‘ForResult’ gebruikt als eerste bedrijf in de stad de nieuwe creatieve handtekening van Enschede (slogan) in haar communicatie-activiteiten. Onder het motto ‘Stad van nu’ leidt tot ‘Marketing van nu’, gaat het bedrijf zichzelf verder profileren en nadrukkelijk het bedrijf en de stad aan elkaar vastknopen.

Jorik HeinsVolgens directeur Jorik Heins is dit niet alleen een strategisch handige stap, maar ook een logische. “Immers, als je trots bent op de stad, dan moet je simpelweg aansluiting gaan zoeken bij deze nieuwe insteek. En wel nu! Alleen zo kan je elkaar verstreken en groeien. En dat is toch wat we allemaal willen?”

Aangesproken

Heins voelde zich direct aangesproken tot de nieuwe slogan van Enschede. “’Als internet marketing bedrijf leveren wij simpelweg de marketing van nu. Daarnaast zijn wij erg blij om in een stad als Enschede gehuisvest te zijn. Dat dragen we dan ook graag uit. Als wij zo ons steentje kunnen bijdragen in de promotie van deze stad, dan doen we dat natuurlijk graag”. Naast het gebruik van het logo van ‘Enschede, Stad van nu’ is door Forresult de slogan ‘Marketing van nu’ ingezet.

Oproep

Afgelopen week werd de nieuwe creatieve handtekening door city-marketeer Marcel Wendrich van Enschede Promotie gepresenteerd. Daarbij riep de directeur ondernemers, inwoners en alle andere betrokkenen op om vooral gebruik te maken van de nieuwe slogan en de ‘Stad van nu’-branding te integreren in eigen communicatiemiddelen. “Alleen op die manier krijg je als stad een eigen herkenbare identiteit en maak je samen de campagne. Daar willen we als bedrijf graag bijhoren”, stelt Heins. “Vergelijk het met het FC Twente-gevoel. In mijn beleving moet ‘Stad van nu’ straks dezelfde trotse gevoelens oproepen.”

Populair

Heins heeft niet het gevoel dat zijn bedrijf nu meer gaat verkopen of populairder zal gaan worden. “Daar gaat het ons in eerste instantie niet om. Vooral het uitdragen van eenheid in Enschede vind ik erg belangrijk. Wij zijn nu de eerste, hopelijk zullen er nog vele collega-bedrijven volgen.”

ForResult

Het bedrijf ForResult helpt bedrijven succesvol te worden met internetmarketing. Het bedrijf bouwt effectieve websites en webshops. Deze worden versterkt met hoge posities in Google en met sociale media diensten. Hierbij worden wetenschappelijke technieken uit marketing en consumentenpsychologie toegepast. Meer info op //www.forresult.nl/.

 


Over de auteur
Jorik Heins, CEO Forresult

Jorik Heins, CEO Forresult

Online business optimizer met meer dan 10 jaar ervaring. Directeur van Forresult (voormalig Marketingman BV).Heeft veel kennis van persuasion design, conversie-optimalisatie en webpsychologie. Jorik kan jouw online business een succes maken!

 

Geplaatst in:

Comments are closed.

 

Maak kennis met ForResult!

Graag leren we jou kennen. Vertel ons wat jij wilt bereiken. Dan geven we je sowieso een aantal bruikbare tips. Wil je een demo van ons syteem, wil je een prijsopgave, heb je specifieke vragen?  Laat het ons weten. Ons team staat voor je klaar!

Neem direct contact op!