Beoordeling: 9.4/10

Oranje inhaker? Nee, wij zijn oranje afhakers!

Waar de rest van Nederland oranje kleurt, nemen wij bij Marketingman afscheid van onze oranje huisstijl. Na 8,5 jaar is het namelijk tijd voor een grote toekomstgerichte stap. We zeggen niet alleen vaarwel tegen onze oranje huisstijl, maar het is ook de laatste week dat we Marketingman heten. De rest blijft overigens exact het zelfde. Onze nieuwe naam en huisstijl onthullen we op 19 juni tijdens onze re-name party, waar je uiteraard van harte welkom bent.

Gratis oranje items af te halen

Ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten betreffende de nieuwe huisstijl. Vanaf 19 juni maakt het oranje plaats voor een andere frisse kleur, namelijk blauw.

Daarom stellen we al onze oranje items uit ons kantoor beschikbaar voor een stichting, school of vereniging die onze spullen hard kan gebruiken. Heb je interesse? Stuur dan even een mailtje!

gratis oranje items

Ps. Armando houden we natuurlijk zelf 😉

 

Over de auteur
Jorik Heins, CEO Forresult

Jorik Heins, CEO Forresult

Online business optimizer met meer dan 10 jaar ervaring. Directeur van Forresult (voormalig Marketingman BV).Heeft veel kennis van persuasion design, conversie-optimalisatie en webpsychologie. Jorik kan jouw online business een succes maken!

 

Geplaatst in:

 

Ook meer bezoekers met zoekmachine optimalisatie?

We nodigen je graag uit om eens kennis te maken. In een telefoongesprek van 5 minuten kunnen we je vertellen hoe zoekmachine optimalisatie jouw bedrijf beter vindbaar maakt. Vaak duurt zo’n gesprek langer omdat we direct al je vragen beantwoorden.

Liever een afspraak inplannen om kennis te maken met een kop koffie of thee erbij? Graag! Dan bespreken we direct samen welke kansen er zijn om jouw online bezoekers te laten stijgen.

Neem direct contact op