Het afgelopen jaar is er veel veranderd bij Marketingman. We werken vanuit een fantastisch nieuw kantoor en we zijn versterkt met drie enthousiaste nieuwe collega’s. Ook hebben we talrijke aansprekende opdrachtgevers aan ons portfolio toegevoegd. Tijd voor een terugblik op een succesvol 2011.
Nieuw kantoorpand in de creatiefste wijk van Oost-Nederland
Een groei in opdrachten betekende een groeiend aantal medewerkers. Het was tijd voor een grote stap voorwaarts; zowel qua oppervlak als qua uitstraling. In april hebben we ons kantoorpand aan de Leliestraat ingeruild voor een authentiek pand aan de Voortsweg in Enschede. Forresult is nu gevestigd in hartje Roombeek; de creatieve wijk van Oost-Nederland. We hebben ons omringd met creatieve mensen, bedrijven en prachtige architectuur. Ons eigen pand gaat terug in de tijd dat Enschede nog een textielstad was. Dit is te zien aan ons kantoor. Prachtige oude elementen hebben we combineert met onze eigentijdse uitstraling. Waar wij nu een boterhammetje eten met ons team, vergaderde de burgemeester tientallen jaren geleden.
Uitbreiding van het team
Het afgelopen jaar zijn we doorgegroeid naar een team van 6 medewerkers. Onze vaste waardes Jorik Heins, Maud Ebbekink en Jeroen Hulleman hebben ook in 2011 zich volledig ingezet voor onze opdrachtgevers. Het alsmaar stijgende aantal opdrachten zorgde ervoor dat we halverwege 2011 uitkeken naar versterking op grafisch gebied. In augustus namen we Armando de Graaf aan, onze nieuwe webdesigner. Om onze mankracht te versterken op de zoekmachine marketing afdelingen hebben we in november Birthe Stapper en Frans van der Meijde aangenomen. Hiermee hebben we extra power om het onderste uit de kan te halen voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers.
Aansprekende opdrachtgevers
Ook qua opdrachtgevers hebben we het afgelopen jaar een tandje bijgezet. Het jaar begon goed met een groot project voor ProRail. We hebben een nieuwe site ontwikkeld voor Landgoed de Lindenbergh, winnaar van de Zoover Award voor het beste vakantiepark in Nederland. Ook hebben we om tafel gezeten met IKEA Nederland om te praten over de ontwikkeling van hun webshop. Op 1 december hebben we de site gelanceerd van Nederlands grootste portaal voor entertainment: Entertainment.nl. En ten slotte hebben het webdesign ontwikkeld voor een Nederlandse universiteit, welke begin 2012 gelanceerd wordt. Prestaties waar we trots op zijn. En ook voor volgende jaar staan al leuke projecten op de planning.
Ook in 2012 heeft u een streepje bij ons voor!
Forresult blijft zich in 2012 onvermoeibaar inzetten om effectieve en doelgerichte websites en webshops te ontwikkelen. We versterken onze producten met zoekmachine marketing, conversie optimalisatie en sociale media campagnes. Hierdoor bouwen wij een lange termijn relatie op met onze tevreden opdrachtgevers. Deze werkwijze zetten we in 2012 graag voort.
Jorik Heins
Directeur Forresult