Totaaloplossing voor internet-marketing

Forresult biedt een totaaloplossing voor internet-marketing. Onze experts in online marketing helpen je graag de prestaties van jouw bedrijf op internet te verbeteren. Met onder andere marketingadvies, webdesign, zoekmachine-optimalisatie en conversieoptimalisatie dragen we graag bij aan jouw online succes.

» Lees meer over onze aanpak

Tag archief: webshop laten maken

Webshop laten maken? Om een webshop tot een succes te maken moet je over veel zaken nadenken, o.a. het webshop design, webshop seo en webshop marketing. In onze blogs lees je meer over een webshop laten maken. Wat kun je zelf doen? En welke delen van een webshop kun je beter laten maken door experts? Krijg hieronder tips van de webshop experts van Forresult.

Wat is beter: een mobiele of responsive website?

In Website | door

Is jouw website al mobiel-vriendelijk? Steeds meer mensen maken gebruik van een mobiele telefoon of tablet bij het bezoeken van een website. Voor sommige van onze klanten lopen deze cijfers op tot wel 55 procent! Laat je mobiele gebruikers dus niet links liggen. Een website die geoptimaliseerd is voor mobiel gebruik is vandaag de dag

» Lees het hele artikel

Google plaatst “mobile friendly” tag bij mobiele zoekresultaten

In Zoekmachine optimalisatie | door

Er zijn honderden factoren die bepalen welke website hoog in Google staat, en welke niet. Nu steeds meer bezoekers websites bezoeken op smartphones en tablets (op websites van sommige van onze klanten loopt dit op tot meer dan 50%!) kun je deze doelgroep als website-beheerder niet langer links laten liggen. Dat vindt Google ook, en

» Lees het hele artikel

Zoekmachine-optimalisatie voor afbeeldingen. Hoe pak je dat aan?

In Website, Zoekmachine optimalisatie | door

Hoe kom je hoog in Google met je website? Een logische vraag voor iedereen met een website of webshop. Als je hoog in de zoekmachineresultaten staat klikken immers veel meer geïnteresseerden naar je website dan wanneer je laag staat in Google. Er worden blogs vol geschreven over het onderwerp zoekmachine-optimalisatie, o.a. over optimalisatie van webteksten

» Lees het hele artikel

Webinar “Succesvol ondernemen met je webwinkel”

In Webshop | door

Afgelopen dinsdagavond vond het webinar “Succesvol ondernemen met je webwinkel” plaats. Dit webinar werd georganiseerd door het Ondernemersplein en de KVK. Te gast waren onder andere de Douane, Belastingdienst, KVK, Bas Wind van The Cloakroom en… onze eigen Jorik Heins als marketingexpert.

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (3/3): een goede site

In Webshop | door

In deel drie van onze blogserie “succesfactoren voor een webshop” behandelen we hét instrument dat geld moet gaan opleveren: je website. Een goede site is voor een webshop essentieel. Met de tips uit dit artikel zorg je ervoor dat je niet onaangenaam verrast wordt door technische tegenvallers of een gebrek aan bezoekers.

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (2/3): de juiste mindset

In Webshop | door

Dagelijks openen 100 nieuwe webshops hun digitale deuren. Bijna net zo veel worden er binnen korte tijd weer gesloten. Veel webshop-eigenaren beginnen hun online avontuur vol goede moed en enthousiasme. Zij trappen in de valkuilen van verkeerde verwachtingen. Om te voorkomen dat ook jij een mislukte webshop-beheerder wordt, schreven wij een driedelige blogserie. Vandaag deel

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (1/3): een goed businessplan

In Webshop | door

Webshops zijn big business. Iedere dag weer maken vele ondernemers de stap naar een webshop. Sommige van hen zijn gepokt en gemazeld met jarenlange offline ervaring, anderen zijn onervaren ondernemers die het leuk vinden er “een handeltje” op na te houden. Iedere dag openen ongeveer 100 webshops hun digitale deuren. Maar… dagelijks sluiten er bijna

» Lees het hele artikel

Nieuwe wetgeving voor duurzaam verpakkingsmateriaal webshops

In Webshop | door

Duurzaamheid staat hoog op de politieke agenda in Europa. Hierdoor wordt steeds meer aangestuurd op een duurzame e-commerce branche. Vanaf volgend jaar moeten webshops daarom bestellingen in duurzaam verpakkingsmateriaal verzenden. Het betreft hier voornamelijk de doos of het plastic waarin het pakket wordt verstuurd naar de consument. Wat betekent dat voor jou?

» Lees het hele artikel

5 tips: meer conversie door de perfecte online checkout

In Conversie-optimalisatie | door

Waargebeurd verhaal: je hebt je klant overtuigd van jouw product of dienst door een goed opgebouwde website. Het gevoel wat je over wilde brengen heeft hij te pakken; wat je aanbiedt wil hij hebben. En dan volgt de bottleneck: tijdens de online checkout in je webshop haakt hij af. We zetten vijf conversie-optimalisatie tips op

» Lees het hele artikel

3 tips om het gemiddelde orderbedrag in webshops te verhogen

In Conversie-optimalisatie, Webshop | door

Meer omzet halen met je webshop, dat wil elke internetondernemer. Daarom wordt veel geld gestoken in het trekken van meer bezoekers naar de site. Daarnaast wordt er steeds vaker gericht actie ondernomen om het conversiepercentage van webshop omhoog te krijgen (bijvoorbeeld met A/B-testen). Maar er is nog een optie waar vaak niet bij stil wordt

» Lees het hele artikel