Totaaloplossing voor internet-marketing

Forresult biedt een totaaloplossing voor internet-marketing. Onze experts in online marketing helpen je graag de prestaties van jouw bedrijf op internet te verbeteren. Met onder andere marketingadvies, webdesign, zoekmachine-optimalisatie en conversieoptimalisatie dragen we graag bij aan jouw online succes.

» Lees meer over onze aanpak

Tag archief: webshop design

Waaraan moet je denken bij het (laten) ontwikkelen van een webshop design? Als je zelf geen designer bent, kun je er beter niet aan beginnen om zelf een webshop design te ontwerpen. Er is namelijk veel waar je aan moet denken, o.a. de gebruiksvriendelijkheid van de webshop en het creëren van de juiste uitstraling om je doelgroep aan te spreken. Bezoekers pikken namelijk snel op wanneer ze te maken hebben met een ‘geknutseld’ webshop design. Dit resulteert in minder vertrouwen in de webshop en daardoor minder verkoop.

De webshop designers van Forresult hebben jarenlange ervaring met het ontwerpen van een webshop design die de doelgroep aanspreekt en jou verkoop oplevert. Als je een webshop design wilt laten ontwerpen (en misschien zelfs een hele webshop wilt opzetten) kunnen wij je daarin helpen.

Webinar “Succesvol ondernemen met je webwinkel”

In Webshop | door

Afgelopen dinsdagavond vond het webinar “Succesvol ondernemen met je webwinkel” plaats. Dit webinar werd georganiseerd door het Ondernemersplein en de KVK. Te gast waren onder andere de Douane, Belastingdienst, KVK, Bas Wind van The Cloakroom en… onze eigen Jorik Heins als marketingexpert.

» Lees het hele artikel

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (2/3)

In Conversie-optimalisatie, Website | door

Denk jij dat je in controle bent over je aankoopgedrag? Ik moet je dan echt teleurstellen. We dénken dat we in controle zijn, maar eigenlijk is dat helemaal niet waar. In dit artikel vertel ik over de processen die in ons brein plaatsvinden vlak voor een aankoop.

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (3/3): een goede site

In Webshop | door

In deel drie van onze blogserie “succesfactoren voor een webshop” behandelen we hét instrument dat geld moet gaan opleveren: je website. Een goede site is voor een webshop essentieel. Met de tips uit dit artikel zorg je ervoor dat je niet onaangenaam verrast wordt door technische tegenvallers of een gebrek aan bezoekers.

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (2/3): de juiste mindset

In Webshop | door

Dagelijks openen 100 nieuwe webshops hun digitale deuren. Bijna net zo veel worden er binnen korte tijd weer gesloten. Veel webshop-eigenaren beginnen hun online avontuur vol goede moed en enthousiasme. Zij trappen in de valkuilen van verkeerde verwachtingen. Om te voorkomen dat ook jij een mislukte webshop-beheerder wordt, schreven wij een driedelige blogserie. Vandaag deel

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (1/3): een goed businessplan

In Webshop | door

Webshops zijn big business. Iedere dag weer maken vele ondernemers de stap naar een webshop. Sommige van hen zijn gepokt en gemazeld met jarenlange offline ervaring, anderen zijn onervaren ondernemers die het leuk vinden er “een handeltje” op na te houden. Iedere dag openen ongeveer 100 webshops hun digitale deuren. Maar… dagelijks sluiten er bijna

» Lees het hele artikel

5 tips: meer conversie door de perfecte online checkout

In Conversie-optimalisatie | door

Waargebeurd verhaal: je hebt je klant overtuigd van jouw product of dienst door een goed opgebouwde website. Het gevoel wat je over wilde brengen heeft hij te pakken; wat je aanbiedt wil hij hebben. En dan volgt de bottleneck: tijdens de online checkout in je webshop haakt hij af. We zetten vijf conversie-optimalisatie tips op

» Lees het hele artikel

Laat zien hoe succesvol u bent! Tips voor een doeltreffende aanpak

In Conversie-optimalisatie, Website | door

Wij Nederlanders doen het niet graag: opscheppen. Maar als u groot wilt worden in uw branche, kunt u er niet omheen om uw succes te tonen. Als niemand weet hoe goed u bent, dan krijgt u ook niet de opdrachten die u verdient. De krenten uit de pap gaan dan naar een bedrijf met een

» Lees het hele artikel

Verhoog de verkoopkracht van je website met A/B-testen

In Conversie-optimalisatie | door

Elke website heeft één of meerdere doelen. In een webshop draait alles om de verkoop, maar op een doorsnee bedrijfswebsites is het allerbelangrijkste om potentiële klanten contact te laten opnemen; via een contactformulier of door een telefoontje. In onlinemarketingjargon is een behaald doel een conversie. Zonder conversie geen nieuwe klanten. Dus hoe kan je de

» Lees het hele artikel

3 tips om het gemiddelde orderbedrag in webshops te verhogen

In Conversie-optimalisatie, Webshop | door

Meer omzet halen met je webshop, dat wil elke internetondernemer. Daarom wordt veel geld gestoken in het trekken van meer bezoekers naar de site. Daarnaast wordt er steeds vaker gericht actie ondernomen om het conversiepercentage van webshop omhoog te krijgen (bijvoorbeeld met A/B-testen). Maar er is nog een optie waar vaak niet bij stil wordt

» Lees het hele artikel

Zó optimaliseer je de header van je webshop

In Webshop | door

Wanneer heb jij voor het laatst een kritische blik geworpen op de header van je webshop? De kans is groot dat je er alleen bij de bouw van je webwinkel goed over hebt nagedacht. De header van een site krijgt namelijk vaak maar weinig aandacht. En dat terwijl deze bovenste balk de eerste indruk is

» Lees het hele artikel