Tag archief: conversie webshop

Ben jij niet tevreden met de verkoop via je webshop? Dan is conversie-optimalisatie een goede manieren om structureel meer bestellingen binnen te gaan halen. Conversie-optimalisatie is een verzamelnaam voor de aanpassingen die worden gedaan aan een webshop om de conversie te verhogen.

Ben je op zoek naar een bureau die de conversie van je webshop kan verbeteren? Forresult is een ervaren partij die zowel conversie-optimalisatie uitvoert voor webshop van ZZP’ers en MKB’ers als internationale multinationals. Wil je weten hoe we de conversie van jouw webshop kunnen verhogen? Bel dan even: 053 – 433 44 555.

webformulier optimalisatie

3 redenen waarom webformulieren niet converteren

Een goed contactformulier is de sleutel naar een succesvolle website. Het formulier moet uitnodigend zijn om in te vullen en

conversie-optimalisatie analyse

Waarom veel marketeers conversie-optimalisatie verkeerd aanpakken (en hoe het te fixen)

Als een website te weinig verkoop oplevert moet je hem aanpassen. Dat is een no-brainer. Maar de strategieën die je

call to action conversie

5 kenmerken van een sterke call to action (en waarom je die nodig hebt)

Mensen laten doen wat jij wilt is lastig. Zeker als het via je website gaat, omdat je er niet letterlijk

prijspijn brein

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (2/3)

Denk jij dat je in controle bent over je aankoopgedrag? Ik moet je dan echt teleurstellen. We dénken dat we

keuzegedrag

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (1/3)

Op een commerciële website draait alles om één ding: het keuzegedrag van bezoekers. Kopen ze bij jou of niet? Alles

conversie psychologie

3 vragen die conversiespecialisten stellen. Lees en leer!

Iemand die écht goed is in conversie-optimalisatie blinkt uit op twee eigenschappen: analytisch vermogen en nieuwsgierigheid. Om de conversie te

Verleid bezoekers met een overtuigende homepagina tekst

Wil jij de aandacht van je website bezoekers trekken? En wil je die aandacht langer dan een paar seconden vasthouden?

Gestaltpsychologie: hoe gebruik je de ‘Wet van continuïteit’ in webdesign?

We zien de wereld in patronen. Dit is een handig trucje van onze hersenen. Wanneer we alles als losse onderdelen

Referenties van klanten: geloofwaardigheid is het sleutelwoord

Mensen raken sneller overtuigd van een product of dienst wanneer zij positieve referenties van anderen hierover lezen. Je doet er