Tag archief: conversie verbeteren

Een website moet iets opleveren: offerteaanvragen, bestellingen of nieuwe opdrachten. Helaas lukt het veel sites niet om dit te bereiken. Zij zouden hun conversie moeten verbeteren om meer omzet te halen uit hun website. Dat kan m.b.v. conversie-optimalisatie: een reeks werkzaamheden die ervoor zorgen dat meer websitebezoekers tot conversie overgaan.

Uiteraard kunnen onze conversie-experts je helpen om de conversie van je website of webshop te verbeteren. Om alvast inzicht te krijgen in onze capaciteiten delen wij brokjes kennis op ons blog. Kijk daar eens tussen voor handige technieken die je zelf kan toepassen om je conversie te verbeteren.

Wil je liever geen minuut langer conversie mislopen op je site? Bel dan even (053 – 43 44 555) zodat je snel conversie-advies krijgt om je conversie te verbeteren!

Verhogen conversies keurmerk

Verhoog je conversie met de juiste plaatsing van een keurmerk

Als webwinkelier wil je dat websitebezoekers veranderen in klanten. Om je verkopen een boost te geven, kun je jouw omzet

webformulier optimalisatie

3 redenen waarom webformulieren niet converteren

Een goed contactformulier is de sleutel naar een succesvolle website. Het formulier moet uitnodigend zijn om in te vullen en

hoe een website succesvolle maken

Redenen waarom jouw website niet succesvol is (en wat je eraan kan doen)

Heb je een website maar valt de respons tegen? En zou je een website willen hebben die wél nieuwe klanten

conversie-optimalisatie analyse

Waarom veel marketeers conversie-optimalisatie verkeerd aanpakken (en hoe het te fixen)

Als een website te weinig verkoop oplevert moet je hem aanpassen. Dat is een no-brainer. Maar de strategieën die je

call to action conversie

5 kenmerken van een sterke call to action (en waarom je die nodig hebt)

Mensen laten doen wat jij wilt is lastig. Zeker als het via je website gaat, omdat je er niet letterlijk

prijspijn brein

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (2/3)

Denk jij dat je in controle bent over je aankoopgedrag? Ik moet je dan echt teleurstellen. We dénken dat we

keuzegedrag

3 feiten over keuzegedrag waarmee je de websiteconversie laat stijgen (1/3)

Op een commerciële website draait alles om één ding: het keuzegedrag van bezoekers. Kopen ze bij jou of niet? Alles

conversie psychologie

3 vragen die conversiespecialisten stellen. Lees en leer!

Iemand die écht goed is in conversie-optimalisatie blinkt uit op twee eigenschappen: analytisch vermogen en nieuwsgierigheid. Om de conversie te

Verleid bezoekers met een overtuigende homepagina tekst

Wil jij de aandacht van je website bezoekers trekken? En wil je die aandacht langer dan een paar seconden vasthouden?