Tag archief: conversie tips

Ben jij op zoek naar tips om de conversie van je website of webshop te verhogen? Onze conversie-optimalisatie experts geven op het blog praktijkgerichte tips die je zelf kan toepassen. Je krijgt onder andere tips over het toepassen van consumentenpsychologie en het uitvoeren van A/B-testen.

Wil je conversie tips ontvangen voor je eigen site? Bel ons dan even (053 – 43 44 555), dan weet je snel meer over de conversie-optimalisatie mogelijkheden van je eigen site.

3 tips om het gemiddelde orderbedrag in webshops te verhogen

Meer omzet halen met je webshop, dat wil elke internetondernemer. Daarom wordt veel geld gestoken in het trekken van meer

verkoopdeal

Search, experience en credence producten: hoe verkoop je ze het beste?

Verkopers beseffen vaak niet dat hun verkoopkansen hoger of lager worden door hoe zijn de producteigenschappen communiceren naar de consument.

Call-to-actions: niet altijd even effectief

Wat hebben de slogans ‘Just do it’ van Nike en ‘Ontdek ons opnieuw’ van C&A met elkaar gemeen? Juist, ze

Uitgestelde verkoop: een nieuwe bron van inkomsten voor webshops

Een slimme webshop heeft een back-up plan voor het moment waarop een product uitverkocht is en hoeft daardoor geen ‘Nee’

som formule forresult

Kan jouw website rekenen op succes? Check het met de SOM-formule!

Weet je waarom veel websites en webshops onsuccesvol zijn? Waarom ze rondzweven op internet zonder toegevoegde waarde? Of waarom ze

Show, don’t tell: laat klanten zien hoe goed jouw product is

Als webshop eigenaar kun je waarschijnlijk gemakkelijk vertellen waarom mensen jouw product moeten kopen. Jij weet immers alles over je

3 tips om de bedankpagina van je webwinkel te verbeteren

De marketing van een webwinkel stopt niet bij het binnen halen van websitebezoekers. Of na het behalen van een bestelling.

Copywriting homepagina

De positieve kracht van negatieve referenties

Het verzamelen van referenties is goed voor je business. Wat veel bedrijven niet weten, is dat het opbouwen van vertrouwen

Betere waardering van je webshop? Verhoog het aantal (sub)categorieën

Dat categorieën een handige manier zijn om producten in je webshop te ordenen, wist je waarschijnlijk al. Maar wist je