Tag archief: conversie tips

Ben jij op zoek naar tips om de conversie van je website of webshop te verhogen? Onze conversie-optimalisatie experts geven op het blog praktijkgerichte tips die je zelf kan toepassen. Je krijgt onder andere tips over het toepassen van consumentenpsychologie en het uitvoeren van A/B-testen.

Wil je conversie tips ontvangen voor je eigen site? Bel ons dan even (053 – 43 44 555), dan weet je snel meer over de conversie-optimalisatie mogelijkheden van je eigen site.

Referenties van klanten: geloofwaardigheid is het sleutelwoord

Mensen raken sneller overtuigd van een product of dienst wanneer zij positieve referenties van anderen hierover lezen. Je doet er

4 tips voor sociale overtuigingskracht in websites

De ‘macht van de massa’. Zo verwoordt de beroemde psycholoog Robert Cialdini het verschijnsel dat mensen geneigd zijn te doen

conversie-optimalisatie

5 tips: meer conversie door de perfecte online checkout

Waargebeurd verhaal: je hebt je klant overtuigd van jouw product of dienst door een goed opgebouwde website. Het gevoel wat

6 technieken voor optimale overtuigingskracht

Als je over overtuigingskracht praat, dan heb je het automatisch over professor Cialdini. Hij heeft tientallen jaren onderzoek gedaan naar

grootte assortiment

Dichtbij of ver weg? Psychologische afstand bepalend voor ideale grootte assortiment

Stel: je bent van plan vanavond uit eten te gaan en je hebt de keuze tussen twee restaurants. Het ene

Prijspsychologie: zo lijkt een productprijs lager

Dezelfde productprijs kan door een andere schrijfwijze duurder of goedkoper lijken, dit is gebleken uit een onderzoek. Welke aanpassingen moet

Laat zien hoe succesvol u bent! Tips voor een doeltreffende aanpak

Wij Nederlanders doen het niet graag: opscheppen. Maar als u groot wilt worden in uw branche, kunt u er niet

Breinstrijd: aankoopgedrag is een afweging tussen pijn en genot

Wie achter de werkelijke behoeften, motieven, voorkeuren en gedachten van consumenten wil komen, moet in het brein kijken.  Aankoopgedrag van

Verhoog de verkoopkracht van je website met A/B-testen

Elke website heeft één of meerdere doelen. In een webshop draait alles om de verkoop, maar op een doorsnee bedrijfswebsites