Totaaloplossing voor internet-marketing

Forresult biedt een totaaloplossing voor internet-marketing. Onze experts in online marketing helpen je graag de prestaties van jouw bedrijf op internet te verbeteren. Met onder andere marketingadvies, webdesign, zoekmachine-optimalisatie en conversieoptimalisatie dragen we graag bij aan jouw online succes.

» Lees meer over onze aanpak

Alle artikelen in: Webteksten

Een goede tekst is onmisbaar voor iedere website. Een goede webtekst trekt bezoekers naar je website of webshop én overtuigt hen. De marketingprofessionals van Forresult weten precies hoe je teksten voor het web schrijft en delen hun tips graag met je in onderstaande artikelen.

Eenvoudig structuur aanbrengen in je tekst met de vraag-antwoordmethode

In Webteksten | door

Schrijf je regelmatig (internet)teksten voor bedrijven? Dan weet je dat het best lastig kan zijn om de structuur van je tekst te bepalen. Helemaal als je zelf niet veel af weet van het onderwerp waar je over schrijft. Gelukkig is er een handige methode die jou helpt structuur aan te brengen in je tekst: de

» Lees het hele artikel

Een goede paginatitel scoort hoger in Google

In Webteksten, Zoekmachine optimalisatie | door

Veel websites laten zich verleiden tot het welkom heten van hun bezoekers. Een grote titel met “Welkom op deze website” prijkt boven aan de pagina. Dit is heel vriendelijk, maar heeft inhoudelijk geen enkele toegevoegde waarde. Wees slim! Gebruik een paginatitel die zowel de websitebezoekers als Google aanspreekt. Hoe je dat doet lees je hier.

» Lees het hele artikel

Auteursrecht en jouw website (deel 3)

In Website, Webteksten | door

Of je nu een website beheert, een blog of een webshop hebt: iedereen die iets met websites doet heeft te maken met het auteursrecht. In drie delen bespreken we alle ins en outs van zowel de auteurswet als de internationale copyright-laws met je. In dit derde en laatste deel bespreken we de mogelijkheden om op

» Lees het hele artikel

Auteursrecht en jouw website (deel 2)

In Website, Webteksten | door

Of je nu een website beheert, een blog of een webshop hebt: iedereen die iets met websites doet heeft te maken met het auteursrecht. In drie delen bespreken we alle ins en outs van auteursrecht en het gebruik van teksten of beeldmaterialen op jouw website. In dit tweede deel bespreken we 7 misverstanden omtrent het

» Lees het hele artikel

Verleid bezoekers met een overtuigende homepagina tekst

In Conversie-optimalisatie, Webteksten, Zoekmachine optimalisatie | door

Wil jij de aandacht van je website bezoekers trekken? En wil je die aandacht langer dan een paar seconden vasthouden? Zorg dan voor een pakkende tekst op je homepagina. Er zijn een drietal eenvoudige regels waar je je aan moet houden om een verleidelijke tekst te schrijven.

» Lees het hele artikel

Auteursrecht en jouw website (deel 1)

In Website, Webteksten | door

Of je nu een website beheert, een blog of een webshop hebt: iedereen die iets met websites doet heeft te maken met het auteursrecht. In drie delen bespreken we alle ins en outs van auteursrecht en het gebruik van teksten of beeldmaterialen op jouw website. In dit eerste deel bespreken we de details van de

» Lees het hele artikel

Definities marketingbegrippen

In Online marketing, Webteksten | door

Hieronder vindt u een lijst termen die vaak in de marketingwereld worden gebruikt. Bij alle termen staat een duidelijke definitie van deze begrippen weergegeven. De lijst wordt steeds aangevuld door de marketingexperts van Forresult.

» Lees het hele artikel

De positieve kracht van negatieve referenties

In Marketing psychologie, Webteksten | door

Het verzamelen van referenties is goed voor je business. Wat veel bedrijven niet weten, is dat het opbouwen van vertrouwen bij potentiële opdrachtgevers niet alleen afhankelijk is van positieve referenties. Negatieve reviews zijn hierbij minstens even belangrijk! Waarom?

» Lees het hele artikel

E-mailmarketing: drie belangrijke do’s

In Online marketing, Webteksten | door

E-mailmarketing, zoals het versturen van nieuwsbrieven aan je klanten, kan je helpen nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden. Maar dan moet je het wel goed doen natuurlijk! Nog te vaak slaan bedrijven bij e-mailmarketing de plank mis door hun klanten te ‘spammen’ met onpersoonlijke mailings. Met de tips in dit blog voorkom

» Lees het hele artikel

Fout in internetkassa ABN zorgt voor veel verontruste consumenten

In Website, Webteksten | door

Binnen een e-commerce omgeving is het cruciaal om helder te communiceren, want voor de meeste consumenten is een online betaling toch een beetje spannend. Helaas is het wantrouwen van de consument terecht. Er worden nog steeds flinke fouten gemaakt bij online betalingen. Zelfs door grote partijen zoals ABN AMRO.

» Lees het hele artikel