Alle artikelen in: Conversie-optimalisatie

Hoe kun je de conversie verhogen van je website of webshop? Die vraag willen alle ondernemers en bedrijven graag beantwoord hebben. De conversie-optimalisatie expert van internetmarketingbureau Forresult onthult enkele conversie-geheimen op dit blog. Lees dus de artikelen hieronder als je graag wilt weten met welke conversie-optimalisatie technieken jij (zelf) de conversie kan verhogen van je site.

Call-to-actions: niet altijd even effectief

Wat hebben de slogans ‘Just do it’ van Nike en ‘Ontdek ons opnieuw’ van C&A met elkaar gemeen? Juist, ze

Help je klanten met geruststellende bijschriften bij de bestelknop

Wanneer je je klanten eenmaal op je productpagina’s hebt, wil je natuurlijk ook dat zij overgaan tot het kopen van

Productcombinaties zorgen voor minder omzet

Je ziet het in veel winkels: producten worden met elkaar gecombineerd, samen verpakt en verkocht. Bijvoorbeeld een eau de toilette

Prijspsychologie: rond nooit je prijzen af

Er zijn bepaalde psychologische grenzen waar je graag onder wilt blijven. Op je 50e verjaardag voel je je anders dan

Meer nieuwsbriefinschrijvingen door slimme overtuigingstechniek

Hoe overtuig je websitebezoekers zich in te schrijven voor een online mailing? En hoe zorg je er voor dat ze

Maak je online formulieren onweerstaanbaar

Zijn de formulieren op jouw site klantvriendelijk genoeg? Natuurlijk, zal je denken. Een formulier hoort toch gewoon te bestaan uit

Optimaliseer teksten met de persona’s uit het MBTI model

Hoe prikkel je je websitebezoekers? Hoe overtuig je ze om bij jou te kopen? Om antwoord te kunnen geven op

Resultaat = bezoekersaantallen x conversie

Wil je dat klanten jou bellen in plaats van de concurrent? Via internet is het verslaan van je concurrent simpeler

Geef klanten iets in handen en ze laten het niet meer los!

Als verkoper doe je er natuurlijk alles aan om zoveel mogelijk producten te verkopen. Wist je al dat er een