Totaaloplossing voor internet-marketing

Forresult biedt een totaaloplossing voor internet-marketing. Onze experts in online marketing helpen je graag de prestaties van jouw bedrijf op internet te verbeteren. Met onder andere marketingadvies, webdesign, zoekmachine-optimalisatie en conversieoptimalisatie dragen we graag bij aan jouw online succes.

» Lees meer over onze aanpak

Alle artikelen in: Webshop

Sta je op het punt een om webshop te laten maken? Of beheer je al een webshop maar wil je de conversie verhogen? Op het blog van internetmarketingbureau Forresult lees je tips van experts over webshop design, webshop optimalisatie, webshops seo en alles waar je aan moeten denken bij het starten en laten bouwen van een webshop. Lees de onderstaande artikelen om handige webshop tips direct in praktijk te brengen of om inspiratie op te doen om je webshop te verbeteren.


21 april 2015: mobielvriendelijkheid wordt ranking factor

In Webshop, Website | door

Op 24 november informeerden we je al over de nieuwe mobile-friendly tag in de mobiele zoekresultaten van Google. De verwachting was dat het niet lang meer zou duren voor mobielvriendelijkheid ook een ranking factor zou worden. Inmiddels is het zo ver en hebben we belangrijk nieuws voor je SEO: Google heeft aangekondigd dat mobielvriendelijke sites

» Lees het hele artikel

Webinar “Succesvol ondernemen met je webwinkel”

In Webshop | door

Afgelopen dinsdagavond vond het webinar “Succesvol ondernemen met je webwinkel” plaats. Dit webinar werd georganiseerd door het Ondernemersplein en de KVK. Te gast waren onder andere de Douane, Belastingdienst, KVK, Bas Wind van The Cloakroom en… onze eigen Jorik Heins als marketingexpert.

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (3/3): een goede site

In Webshop | door

In deel drie van onze blogserie “succesfactoren voor een webshop” behandelen we hét instrument dat geld moet gaan opleveren: je website. Een goede site is voor een webshop essentieel. Met de tips uit dit artikel zorg je ervoor dat je niet onaangenaam verrast wordt door technische tegenvallers of een gebrek aan bezoekers.

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (2/3): de juiste mindset

In Webshop | door

Dagelijks openen 100 nieuwe webshops hun digitale deuren. Bijna net zo veel worden er binnen korte tijd weer gesloten. Veel webshop-eigenaren beginnen hun online avontuur vol goede moed en enthousiasme. Zij trappen in de valkuilen van verkeerde verwachtingen. Om te voorkomen dat ook jij een mislukte webshop-beheerder wordt, schreven wij een driedelige blogserie. Vandaag deel

» Lees het hele artikel

Succesfactoren voor een webshop (1/3): een goed businessplan

In Webshop | door

Webshops zijn big business. Iedere dag weer maken vele ondernemers de stap naar een webshop. Sommige van hen zijn gepokt en gemazeld met jarenlange offline ervaring, anderen zijn onervaren ondernemers die het leuk vinden er “een handeltje” op na te houden. Iedere dag openen ongeveer 100 webshops hun digitale deuren. Maar… dagelijks sluiten er bijna

» Lees het hele artikel

Nieuwe wetgeving voor duurzaam verpakkingsmateriaal webshops

In Webshop | door

Duurzaamheid staat hoog op de politieke agenda in Europa. Hierdoor wordt steeds meer aangestuurd op een duurzame e-commerce branche. Vanaf volgend jaar moeten webshops daarom bestellingen in duurzaam verpakkingsmateriaal verzenden. Het betreft hier voornamelijk de doos of het plastic waarin het pakket wordt verstuurd naar de consument. Wat betekent dat voor jou?

» Lees het hele artikel

Referenties van klanten: geloofwaardigheid is het sleutelwoord

In Webshop | door

Mensen raken sneller overtuigd van een product of dienst wanneer zij positieve referenties van anderen hierover lezen. Je doet er dus goed aan referenties van klanten op je website of webshop te plaatsen. Maar let op: de referenties moeten geloofwaardig overkomen, anders loop je kans dat klanten het vertrouwen in je verliezen. Wij verklappen welk

» Lees het hele artikel

Dichtbij of ver weg? Psychologische afstand bepalend voor ideale grootte assortiment

In Webshop | door

Stel: je bent van plan vanavond uit eten te gaan en je hebt de keuze tussen twee restaurants. Het ene restaurant heeft 3 gerechten op de kaart staan, het andere restaurant heeft een grotere menukaart met 25 gerechten. Welk restaurant wordt het? Waarschijnlijk zul je voor het laatste kiezen. In het algemeen geven mensen namelijk

» Lees het hele artikel

Meer verkopen in je webshop met Pinterest

In Webshop | door

Het sociale netwerk Pinterest wint steeds meer aan populariteit in Nederland. Ook voor bedrijven biedt dit visuele online prikbord veel kansen. Zo kan Pinterest je helpen om de verkoop via je webshop een impuls te geven. Hoe? In dit blog leggen we je uit hoe je handig gebruik maakt van Pinterest om klanten naar je

» Lees het hele artikel

3 tips om het gemiddelde orderbedrag in webshops te verhogen

In Conversie-optimalisatie, Webshop | door

Meer omzet halen met je webshop, dat wil elke internetondernemer. Daarom wordt veel geld gestoken in het trekken van meer bezoekers naar de site. Daarnaast wordt er steeds vaker gericht actie ondernomen om het conversiepercentage van webshop omhoog te krijgen (bijvoorbeeld met A/B-testen). Maar er is nog een optie waar vaak niet bij stil wordt

» Lees het hele artikel

© 2005-2017 Forresult b.v Enschede | Algemene voorwaardenVacatures