Alle artikelen in: Webshop

Sta je op het punt een om webshop te laten maken? Of beheer je al een webshop maar wil je de conversie verhogen? Op het blog van internetmarketingbureau Forresult lees je tips van experts over webshop design, webshop optimalisatie, webshops seo en alles waar je aan moeten denken bij het starten en laten bouwen van een webshop. Lees de onderstaande artikelen om handige webshop tips direct in praktijk te brengen of om inspiratie op te doen om je webshop te verbeteren.

Verhogen conversies keurmerk

Verhoog je conversie met de juiste plaatsing van een keurmerk

Als webwinkelier wil je dat websitebezoekers veranderen in klanten. Om je verkopen een boost te geven, kun je jouw omzet

Herhalingsaankopen webshop

Herhalingsaankopen in je webwinkel, zo krijg je ze!

Heb je een webwinkel, dan is iedere nieuwe klant uiteraard van harte welkom. Maar hoe zorg je ervoor dat het

zoekmachine optimalisatie afbeeldingen

21 april 2015: mobielvriendelijkheid wordt ranking factor

Op 24 november informeerden we je al over de nieuwe mobile-friendly tag in de mobiele zoekresultaten van Google. De verwachting

Succesvolle webshop opzetten

Webinar “Succesvol ondernemen met je webwinkel”

Afgelopen dinsdagavond vond het webinar “Succesvol ondernemen met je webwinkel” plaats. Dit webinar werd georganiseerd door het Ondernemersplein en de

winkelwagen webwinkel

Succesfactoren voor een webshop (3/3): een goede site

In deel drie van onze blogserie “succesfactoren voor een webshop” behandelen we hét instrument dat geld moet gaan opleveren: je

Administratie

Succesfactoren voor een webshop (2/3): de juiste mindset

Dagelijks openen 100 nieuwe webshops hun digitale deuren. Bijna net zo veel worden er binnen korte tijd weer gesloten. Veel

Webshop met goed businessplan

Succesfactoren voor een webshop (1/3): een goed businessplan

Webshops zijn big business. Iedere dag weer maken vele ondernemers de stap naar een webshop. Sommige van hen zijn gepokt

Webshop: alleen iets voor ondernemers

Nieuwe wetgeving voor duurzaam verpakkingsmateriaal webshops

Duurzaamheid staat hoog op de politieke agenda in Europa. Hierdoor wordt steeds meer aangestuurd op een duurzame e-commerce branche. Vanaf

Referenties van klanten: geloofwaardigheid is het sleutelwoord

Mensen raken sneller overtuigd van een product of dienst wanneer zij positieve referenties van anderen hierover lezen. Je doet er