Alle artikelen in: Algemeen

Op dit blog delen de experts van internetmarketingbureau Forresult hun kennis over online marketing, zoekmachine-optimalisatie, conversie-optimalisatie en sociale media marketing. Ook delen ze hun ervaring en tips over bijvoorbeeld het laten maken van een webshop, website of webdesign. In de artikelen hieronder kun je praktische tips verwachten over onder andere verhogen van conversie, of welke nieuwe technieken je kan inzetten om hoog in Google te komen met je website of webshop.

Pixel Request: 1.000.000 euro met 2 miljoen pixels voor Serious Request

In 2005 wist een Amerikaan zijn riante studiebeurs van 1 miljoen dollar te vergaren met de milliondollarhomepage. Precies 10 jaar

‘Stad van nu’ leidt tot marketing van nu

Het Enschedese bedrijf ‘ForResult’ gebruikt als eerste bedrijf in de stad de nieuwe creatieve handtekening van Enschede (slogan) in haar

Richt je op de doelgroep! Maar wie is je doelgroep eigenlijk?

Overal lees je: “Wil je dat je marketingstrategie slaagt? Richt je dan op de doelgroep!” Maar voordat je je op

Creatief schrijven: brainstormen en associëren

Het schrijven van interessante content is steeds belangrijker op internet. Wil je goed gevonden worden in de zoekmachines? Zorg dan

Professioneel overkomen? Schrijf consequent!

Binnen een bedrijf wordt vaak niet veel aandacht geschonken aan tekst. Zonde, want juist met tekst communiceer je met de

Tips voor een foutloze tekst!

Teksten zijn zeer belangrijk in het bedrijfsleven. Met tekst bereik je de klant en dat wil je natuurlijk goed doen.

Schrik klanten niet langer af met formele taal: schrijf in spreektaal!

Schrijven kan in spreektaal en in schrijftaal. Door te schrijven in schrijftaal kom je het beste over als bedrijf toch?

TIP: Overtuig je klanten met een verhaal!

Wil je dat potentiële klanten jouw product of boodschap onthouden? Verander je product of boodschap dan in een verhaal met

Meer klanten bereiken door een goede titel? Dat doe je zo!

Als tekstschrijver van je eigen webteksten is het op zijn minst frustrerend als blijkt dat bijna geen bezoeker verder leest