Beoordeling: 9.4/10

Forresult: terugblik op 2012

De laatste ‘officiële’ werkweek van het jaar is begonnen. Het is tijd voor een terugblik op het afgelopen jaar, want ook 2012 was een positief en succesvol jaar voor Forresult. Nieuwe medewerkers, veel media-aandacht en talrijke nieuwe projecten kwamen op ons pad.

Groei in medewerkers

In 2012 zijn we op zoek gegaan naar forresultnen die ons team konden aanvullen, want het aantal opdrachten bleef groeien. Deze missie is geslaagd: Rick is onze nieuwe programmeur en verzorgt nu samen met Jeroen de bouw van webapplicaties. Daarnaast versterkt Tom tijdelijk ons team met zijn kennis en kunde over grafische vormgeving. Forresult bestaat nu uit vijf forresultnen en twee marketingvrouwen. Een gezellig en veelzijdig team waardoor we de expertise in huis hebben om van uiteenlopende webprojecten een groot succes te maken.

Forresult in de media

jorik heins EDNEDHet afgelopen jaar heeft Forresult veel aandacht gekregen van landelijke en lokale media. Jorik Heins is na enkele optredens in EDNED, de lokale DWDD van Oost-Nederland, als vaste tafelheer gevraagd. Hij praat van mee over onderwerpen uit de actualiteit. Niet alleen de regionale tv heeft Jorik gevonden; afgelopen jaar werkte Jorik twee keer mee aan een item in het RTL4 programma Editie NL, waarvoor hij werd gevraagd door zijn kennis over marketing.
maud ebbekink Editie NLOok consumentenpsycholoog Maud Ebbekink werd in 2012 weer veelvuldig door journalisten gevraagd haar unieke kennis over consumentenpsychologie te delen. Maud werkte dit jaar o.a. mee aan artikelen in landelijke kranten zoals Het Parool, De Telegraaf en het Algemeen Dagblad. Daarnaast kreeg ze maar liefst twee hele pagina’s in de Leeuwarder Courant om marketingpsychologische trucs in de supermarkt te onthullen en één hele pagina in De Gelderlander om de psychologie bij de verkoop van een huis toe te lichten. Ook RTL4 wist Maud te vinden; ze werkte twee keer mee aan een tv-item voor het programma Editie NL. Daarnaast is ze in 2012 begonnen met het schrijven van een boek over consumentenpsychologie, welke in 2013 in de winkel zal liggen.

Ben je benieuwd naar de artikelen en tv-items?
» Bekijk en lees ze dan via: Forresult in de media

Top 5 meest gelezen blogartikelen

Onze medewerkers schrijven afwisselend artikelen over hun vakgebied voor ons blog. Elke week wordt er minstens één bericht geplaatst over wat ons bezighoudt: van zoekmachine-optimalisatie tot conversietechnieken en tips bij het opzetten van een webshop.

Top 5 artikelen van 2012:

  1. Waarom is de mini’s spaaractie van AH zo succesvol?
    (incl. filmpje van Joriks optreden in Editie NL)
  2. Tweets en Facebook berichten inplannen met Tweetdeck
  3. Verleid bezoekers met een overtuigende homepagina tekst
  4. Omgaan met kritiek vanuit sociale media? Zo doe je dat!
  5. Uw webshop hoog in Google door goede productomschrijvingen

kerstkaar forresultOók in 2013 pieken wij weer graag voor u!

In het nieuwe jaar blijven wij ons onvermoeibaar inzetten voor onze opdrachtgevers. We streven altijd naar het optimale resultaat bij de ontwikkeling van effectieve en doelgerichte websites en webshops. Daarna versterken we dit met zoekmachine-optimalisatie, e-mailmarketing en conversie-optimalisatie. Van één ding kunt u altijd zeker zijn: wij pieken graag voor u!

Jorik Heins
Directeur Forresult

Over de auteur
Jorik Heins, CEO Forresult

Jorik Heins, CEO Forresult

Online business optimizer met meer dan 10 jaar ervaring. Directeur van Forresult (voormalig Marketingman BV).Heeft veel kennis van persuasion design, conversie-optimalisatie en webpsychologie. Jorik kan jouw online business een succes maken!

 

Geplaatst in:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*

 

Ook meer bezoekers met zoekmachine optimalisatie?

We nodigen je graag uit om eens kennis te maken. In een telefoongesprek van 5 minuten kunnen we je vertellen hoe zoekmachine optimalisatie jouw bedrijf beter vindbaar maakt. Vaak duurt zo’n gesprek langer omdat we direct al je vragen beantwoorden.

Liever een afspraak inplannen om kennis te maken met een kop koffie of thee erbij? Graag! Dan bespreken we direct samen welke kansen er zijn om jouw online bezoekers te laten stijgen.

Neem direct contact op