De laatste ‘officiële’ werkweek van het jaar is begonnen. Het is tijd voor een terugblik op het afgelopen jaar, want ook 2012 was een positief en succesvol jaar voor Forresult. Nieuwe medewerkers, veel media-aandacht en talrijke nieuwe projecten kwamen op ons pad.
Groei in medewerkers
In 2012 zijn we op zoek gegaan naar forresultnen die ons team konden aanvullen, want het aantal opdrachten bleef groeien. Deze missie is geslaagd: Rick is onze nieuwe programmeur en verzorgt nu samen met Jeroen de bouw van webapplicaties. Daarnaast versterkt Tom tijdelijk ons team met zijn kennis en kunde over grafische vormgeving. Forresult bestaat nu uit vijf forresultnen en twee marketingvrouwen. Een gezellig en veelzijdig team waardoor we de expertise in huis hebben om van uiteenlopende webprojecten een groot succes te maken.
Forresult in de media
Het afgelopen jaar heeft Forresult veel aandacht gekregen van landelijke en lokale media. Jorik Heins is na enkele optredens in EDNED, de lokale DWDD van Oost-Nederland, als vaste tafelheer gevraagd. Hij praat van mee over onderwerpen uit de actualiteit. Niet alleen de regionale tv heeft Jorik gevonden; afgelopen jaar werkte Jorik twee keer mee aan een item in het RTL4 programma Editie NL, waarvoor hij werd gevraagd door zijn kennis over marketing.
Ook consumentenpsycholoog Maud Ebbekink werd in 2012 weer veelvuldig door journalisten gevraagd haar unieke kennis over consumentenpsychologie te delen. Maud werkte dit jaar o.a. mee aan artikelen in landelijke kranten zoals Het Parool, De Telegraaf en het Algemeen Dagblad. Daarnaast kreeg ze maar liefst twee hele pagina’s in de Leeuwarder Courant om marketingpsychologische trucs in de supermarkt te onthullen en één hele pagina in De Gelderlander om de psychologie bij de verkoop van een huis toe te lichten. Ook RTL4 wist Maud te vinden; ze werkte twee keer mee aan een tv-item voor het programma Editie NL. Daarnaast is ze in 2012 begonnen met het schrijven van een boek over consumentenpsychologie, welke in 2013 in de winkel zal liggen.
Ben je benieuwd naar de artikelen en tv-items?
» Bekijk en lees ze dan via: Forresult in de media
Top 5 meest gelezen blogartikelen
Onze medewerkers schrijven afwisselend artikelen over hun vakgebied voor ons blog. Elke week wordt er minstens één bericht geplaatst over wat ons bezighoudt: van zoekmachine-optimalisatie tot conversietechnieken en tips bij het opzetten van een webshop.
Top 5 artikelen van 2012:
- Waarom is de mini’s spaaractie van AH zo succesvol?
(incl. filmpje van Joriks optreden in Editie NL) - Tweets en Facebook berichten inplannen met Tweetdeck
- Verleid bezoekers met een overtuigende homepagina tekst
- Omgaan met kritiek vanuit sociale media? Zo doe je dat!
- Uw webshop hoog in Google door goede productomschrijvingen
Oók in 2013 pieken wij weer graag voor u!
In het nieuwe jaar blijven wij ons onvermoeibaar inzetten voor onze opdrachtgevers. We streven altijd naar het optimale resultaat bij de ontwikkeling van effectieve en doelgerichte websites en webshops. Daarna versterken we dit met zoekmachine-optimalisatie, e-mailmarketing en conversie-optimalisatie. Van één ding kunt u altijd zeker zijn: wij pieken graag voor u!
Jorik Heins
Directeur Forresult