Waarom is de mini-spaaractie van AH zo succesvol?

Deze week adverteert Albert Heijn groot met mini producten waarmee kinderen een eigen winkeltje kunnen beginnen. Met deze actie creëert AH merkvoorkeur bij kinderen. Hoe dat precies zit lees je hier en zie je vanavond op tv in Editie NL, in een item waar Jorik Heins aan meewerkte.

“Mama, ik wil bij Albert Heijn boodschappen doen en Coca Cola drinken!”

De mini’s van de AH zijn schattig, maar er is meer. Door kinderen al op jonge leeftijd in aanraking te laten komen met hun eigen Albert Heijn, creëren ze een voorkeur om ook de ‘echte’ boodschappen bij AH te willen kopen. Ook beïnvloed AH de merkvoorkeur van kinderen. Door ze te laten spelen met onder andere mini Coca Cola, Venz, Douwe Egberts en AH eigen merk producten groeit een onbewuste voorkeur voor deze producten.

AH mini's

 

Forresult in Editie NL op RTL4

logo Editie NLOm Nederland ze laten zien waarom de AH mini’s zo populair zijn, heeft Jorik meegewerkt aan een item van Editie NL. De uitzending was op donderdag 12 april.
» Bekijk de uitzending (online stream)

Forresult - Experts in online

De medewerkers van Forresult delen hun kennis en ervaring met u. Praktische tips, nieuwe verkooptechnieken en succesvolle cases komen voorbij op ons blog.

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookGoogle Plus

Totaaloplossing voor internet-marketing

Forresult biedt een totaaloplossing voor internet-marketing. Onze experts in online marketing helpen je graag de prestaties van jouw bedrijf op internet te verbeteren. Met onder andere marketingadvies, webdesign, zoekmachine-optimalisatie en conversieoptimalisatie dragen we graag bij aan jouw online succes.

» Lees meer over onze aanpak

 

4 reacties op “Waarom is de mini-spaaractie van AH zo succesvol?

  1. jamie leigh zegt:

    De mini’s zijn zooo schatig!
    De meeste willen fanta of coca cola
    maar die zijn ook wel (mijn mening he?)
    Erg leuk!
    Maar wat ik wou zeggen het is eacht
    een top actie!
    Xxxxxxxxx (mag dat wel?<)
    Hihi jl

  2. ton thuis zegt:

    Helaas, helaas!! De nieuwe folder ontvangen van AH met daarin de mini’s, kassaatje, en diverse kinderspeeltjes in de reclame.
    Gelijk maandagavond naar de winkel gegaan, het kan immers uitverkocht zijn na een paar dagen.
    Bij de infobalie werd mij verteld dat er pas in november de kinderspeeltjes, mini’s, kassa etc te koop zijn! Waarom dan in Godsnaam in een folder gezet als het er niet is?
    Fijne aktie hoor!!

  3. Nienke van Erkel zegt:

    hoi
    ik heet Nienke ik vind mini´s heel schattig
    ik heb het winkeltje en een paar mini´s ik heb er nog mniet veel maar dat komt nog wel
    PS:jammer dat het op houdt
    groetjes Nienke
    xxxxxxxxxxxxxx N.v.E

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*