Oranje inhaker? Nee, wij zijn oranje afhakers!

Waar de rest van Nederland oranje kleurt, nemen wij bij Marketingman afscheid van onze oranje huisstijl. Na 8,5 jaar is het namelijk tijd voor een grote toekomstgerichte stap. We zeggen niet alleen vaarwel tegen onze oranje huisstijl, maar het is ook de laatste week dat we Marketingman heten. De rest blijft overigens exact het zelfde. Onze nieuwe naam en huisstijl onthullen we op 19 juni tijdens onze re-name party, waar je uiteraard van harte welkom bent.

 

Gratis oranje items af te halen

Ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten betreffende de nieuwe huisstijl. Vanaf 19 juni maakt het oranje plaats voor een andere frisse kleur, namelijk blauw.

Daarom stellen we al onze oranje items uit ons kantoor beschikbaar voor een stichting, school of vereniging die onze spullen hard kan gebruiken. Heb je interesse? Stuur dan even een mailtje!
gratis oranje items
Ps. Armando houden we natuurlijk zelf ;-)

 

 

Maud Ebbekink, consumentenpsycholoog & conversion optimizer

Maud Ebbekink is gespecialiseerd online consumentengedrag en conversie-optimalisatie. Dankzij krachtige technieken uit de online persuasion, consumentenpsychologie en neuromarketing maakt Maud websites effectiever en winstgevender.

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookLinkedIn

Totaaloplossing voor internet-marketing

Forresult biedt een totaaloplossing voor internet-marketing. Onze experts in online marketing helpen je graag de prestaties van jouw bedrijf op internet te verbeteren. Met onder andere marketingadvies, webdesign, zoekmachine-optimalisatie en conversieoptimalisatie dragen we graag bij aan jouw online succes.

» Lees meer over onze aanpak

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*